5 saker ni kanske inte visste om mig

Hej mina underbara läsare!
 
Eftersom jag hade ett uppehåll under juli månad tänkte jag att det är bäst att uppdatera er om några saker som har hänt den senaste tiden. Så jag tänkte att jag gör ett 5 saker ni kanske inte visste om mig inlägg.
 
Jag har nyligen tagit körkort!!
Tog körkort för lite mer än en månad sedan och det är en av de bästa saker jag har gjort i mitt liv. Är så oroligt skönt att kunna ta bilen när jag vill och inte behöva förlita mig på skånetrafiken eller mamma. Love it!

Tagen den dagen då jag tog mitt körkort! Känner ni igen bilden? :) 
 
Jag sommarjobbar som målare!!
Andra sommaren i rad som jag jobbar som målare. Mycket lugnare och stressfriare än mitt vanliga jobb, och jag får ha denna extremt sexiga outfiten varje dag. Haha!

 
Feeling sexy and free! 

Jag har tatuerat mig!!
Den 17 juni tog jag tjuren i hornen efter två års betänkningstid. En på vristen och en på handleden.


Mina älskade tatueringar! 
 
Min familj har skaffat en kattunge!!
Vi har länge gått och funderat på att skaffa ett husdjur så när en av mina vänner sålde sina kattungar slog vi till och köpte detta busfrö Rasmus.


Mitt lilla busfrö, älskar hur han kommer och lägger sig hos mig så fort jag sätter mig i soffan och somnar i min famn.

 
Jag är vegeterian!!
Är inne på min tredje vecka som vegeterian, brukar ge upp snabbt när det gäller sånna här saker men denna gången känns det som om jag har hittat något som passar mig. Tycker verkligen att vi äter på tok för mycket kött idag och att våra kroppar nog skulle må mycket bättre om vi åt mer grönsaker. Känner redan att min kropp känns annorlunda, på ett positivt sett alltså.

Vegeterian och träningsfreak! En selfie efter 5km i 28 grader, trodde jag skulle dö! Haha :)

 
Hade varit super kul om ni kunde ta och göra denna listan och länka det eller skriva det i kommentarerna så vi kan lära känna varandra lite bättre.  Hade verkligen tyckt det var roligt att läsa 5 saker om er! 

Kommentera här: