Ko sex och massor av mygg

God kväll finisar! 

Hur har er dag varit idag? Har ni hittat på något roligt idag? 

Själv har mamma och jag spenderat dagen på Väla vilket resulterade att jag nu är ännu fattigare. Fick köpt en väska, handsprit, plåster och annat för att klara skolstarten om en vecka... Kan inte förstå vart sommarlovet har tagit vägen. Har haft en vecka ledig på hela lovet... 
Jaja mer pengar i plånboken! Ska ju trots allt ta studenten i år så pengar är väl behövt! 

Efter väla åkte vi till mormor och stannade där en stund sen åkte vi vidare för att handla mat. Vi stannade dock till på Mac Donalds för en liten snabblunch. 
Beställde en Veggie Wrap. Den var faktiskt förvånande värt god, rekommenderar den verkligen! Även till er som äter kött. 

På vägen hem stannade vi hos en fotograf och tog kort till mammas körkort. Och jag fick snällt sitta och vänta, dock tog det inte jätte lång tid så jag ska inte klaga för mycket ;)

 Nämen hallå dålig kvalité! 

Oh höll på att glömma att visa er en sjukt gullig sak vi såg när vi lämnade väla. Nämligen denna söta tjej med en nyckelpigeryggsäck. Jag har ju en nyckelpiga på vristen och nyckelpigor har en speciell plats i mitt hjärta så jag var tvungen att ta ett litet smygfoto, hihi.

Så fruktansvärt söt väska! Varför hade inte jag en sådan när jag var liten?! 

När jag kom hem bytade jag om till träningskläder och gav mig ut på en liten joggingrunda. Springer förbi några kohagar och då ser jag något jag inte vill se, haha! Men det är naturligt så jag kan inte göra annat än att skratta, haha!



Dagens runda. 

Sleep tight my darlings! 

Kommentera här: