Lovely Knit Jacket

Hello wonderful. 
 

Tänkte visa er en sak som jag köpte för ca en månad sedan, har pågrund utav värmen inte kunnat använda den mer än en gång än så länge men den kommer användas flitigt i höst och vinter. Jag har i nästan två år gått och suktat efter en Odd Molly kofta men jag har tyckt att de har varit på tok för dyra, det tycker jag dock fortfarande att de är sjuka summor man betalar för märkeskläder. Men eftersom jag sedan oktober endast har varit ledig 6 dagar (tog 6 dagars ledigt i påskas för att umgås med familjen) ifrån jobb och skola kände jag att jag ville unna mig något och när jag såg denna skönhet hänga i butiken var jag bara tvungen att ta med den hem. 
 
 
Oh jag är så kör i denna kofta!! Tycker den är sååååååå fin! Dock lite väl i dyraste laget så den kommer inte få en massa kompisar i garderoben om ni förstår hur jag menar. Tyvärr har jag inte en bild på mig i min kofta ännu eftersom jag endas har haft den på mig vid ett tillfälle så det får bli en bild ifrån Odd Molly`s hemsida. För att köpa koftan är det bara att trycka här.
 
 

Kommentarer:

1 kristin:

SÅ fin :) håller dock med om att den är lite väl dyr..

Svar: Ja dom är ju tyvärr de.. :)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: