Sleepover hos Jullan

Hej! Hur är det? 
Påverkas ni också utav strejken? Det gör jag iallafall. Slutade för en timme sedan och Står fortfarande och väntar på att få hoppa på ett pågatåg för att sen gå 40 min för att komma hem... Drygt! Dock är det skönt att de är nu sista veckan så man inte missar en massa i skolan för att tågen inte går.

Jobbade hela helgen, 9 timmar båda dagarna. Behöver pengar nu till när jag och Julia ska till London på lördag. På tal om Julia, sov hos henne i helgen och hade mega mysigt. 
Visst är min piamas söt! Älskar den!
Julia lagade mat till mig. Och när hon skulle ta ut maten ur kylen välte hon ut äggen så de har ägg över hela golvet. Så typiskt henne, haha. 
Min lilla klumpeduns. 

Kommentarer:

1 Katta:

Hej! Just nu har jag veckans blogg på men blogg :D Kolla gärna in :) Och jag ber om ursäkt i fall du inte gillar såna här kommentarer. Kramar Katarina :)

Kommentera här: