Röstånga Camping

Hello sunshine!
Gud vad fint väder det har varit idag! Tackar gudarna för att jag inte satt i skolan idag, istället var vi ute i Röstånga och hade besök på Campingen. Vi var där runt kl 9 och hade ca två timmars rundtur och solen lyste på oss hela tiden. Sen efter det hoppade vi på den "hoppborg" eller vad det heter och sen spelade vi minigolf. Hade super trevligt med alla tjejerna i klassen och lite färg har jag fått, haha! Är helt röd om axlarna! 





Här visar Asta som äger campingen oss runt. Visst är det vackert! 
Sen bjöds vi på lunch, kycklingsallad. Mumsigt! 



Måste bara påpeka att alla utom två i vår klass är under 18 och vi alla hoppade. Det var så roligt och sjukt varmt. Det är jag i det blommiga linnet och shortsen. 
Fråga mig inte vad som händer på sista bilden för jag har ingen aning. Haha! 

Kommentera här: