Ja vi kysste marken mer än en gång

Godmorgon! 

Sovit gott? Det har jag iallafall, när klockan ringde ville jag inget hellre än att somna om och inte vakna förrän senare idag. Men plikten kallar, och det är trots allt bara denna veckan kvar sen börjar skolan och ännu fler tidiga morgnar. Börjar sju varje dag här också så det är inte direkt någon sovmorgon jag har. Men pengar är det! Så måste man se det. 

En bild ifrån förra veckan när vi skulle klippa träden. Riktigt fina blev dom när vi var klara. Och för att svara på er fråga, ja vi trillade.. Mer än en gång. Haha :)

Kommentarer:

1 matilda ♡:

Sv: Ja, men precis! Sommaren har varit ganska bra ändå (:

2 Linda!:

Du ska längta, verkligen! Jag måste bara få fråga, hur hittade du till min blogg? Jag håller på att undersöka lite haha :)

Svar: Var inne och sökte på vardagsblogg när jag var sjuk en dag och då trillade jag in på din via blogg.se hemsidan :)
caisapavift.blogg.se

3 Victoria & Danielle:

Sv: Det var fruktansvärt kul! Cinderella levererar alltid!

Kommentera här: