Underbar eller fruktansvärd?

Godkväll kvällsugglor.
 
Har suttit i några timmar och fixat med bloggen vilket har resulterat i att det inte har stått någon mat på bordet till familjen så jag gjorde en snabb lösning. Den lokala pizzerian fick stå för huvudrätten, en hamburgertallrik till lillebror och en grönsakspizza till mig och mammi. När jag skulle välja vad mamma och jag skulle dela på uppstod det problem, det är nämligen första gången jag äter på denna pizzerian sen jag blev vegiterian. Men det löste sig, jag beställde en grönsakspizza till mammi och mig. Och gud så god pizzan var! Helt underbar! 
 
 
Ser detta inte helt underbart ut?! 



Kan verkligen rekommendera den!
 
Nu ska jag gå och umgås med min bästa vän, nämligen min säng. Natti natti! 

Kommentarer:

1 giiiiimee.blogg.se:

Va gott det ser ut !

Svar: Det var det verkligen också! :)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: