Do it yourself

Godmorgon!
 
Hur har er helg varit? Bra hoppas jag.
Idag är det måndag och vi har en ny vecka framför oss. En kort vecka för oss som går i skolan. Vi är ju lediga torsdag och fredag så de är bara tre dagars skola för oss. Så skönt! Vad ska ni hitta göra på Valborg? Själv vet jag inte riktigt ännu men jag jobbar den förste maj så det blir inget drickande för min del, inte för att de hade blivit det annars. Nu snackar jag om något helt annat än det jag hade tänkt prata om. Jag hade nämligen tänkte prata om DIY. Älskar att göra saker själv, återvinna gamla grejor och gör det till något helt annat. Därför satt jag i gårkväll och sökte runt på lite olika DIY på We Heart It. Hittade dessa och visste direkt att jag är tvungen att dela med mig av dom till er.
 
 

Denna är så söt, hade jag fått en sådan av någon hade jag verkligen kännt att de lade ner tid på denna. Den är mer personlig än typ en nalle, förstår ni hur jag menar? Haha! 

Älskar denna! Som de bokfreak jag är så är denna verkligen något för mig! Ser så himla coolt ut! 

Detta har jag tvingat mina vänner till i sommar! 

Lite nyttig glass är alltid uppskattat!

Lite gulligt till en tjejmiddag eller barnkalas eller rent utav en lördagkväll kanske? Haha! 

Kommentarer:

1 Tess:

Så himla coola idéer! :D Kram

Kommentera här: