Dag 3 i London

Hej! 
Hur är det? Här skiner solen idag igen. Börjar verkligen tro att vi har hamnat i fel land. 

Idag ställde vi klockan och sedan begav vi oss till Madame Tussaude. Vilken unik upplevelse! Tog kort med en massa kändisar. Blev chockad över hur korta vissa av dom var. På Madame Tussade hade de också en typ av skräckhus. Vi ville inte vara mesar så vi bestämde oss för att gå in. Fy satan vad rädd jag va, har nog aldrig varit så rädd i mitt liv och endå var jag inte räddast. Julia skrek sekunden vi kom in tills vi var ute. Grät så mycket jag skrattade åt henne. Hon gjorde det lite lättare för mig. Haha stackars liten. 



Julia, Jonny Deep och jag. 

Sen begav vi oss till London Eye. Vilken vacker utsikt! Vi såg över hela London!



Alla töser på samma bild!

Big Ben! 

Efter London Eye gick vi och handlade lunch och åt den i parken. Självklart blev det fish and chips. Vi är ju trots allt i London!
Fish and chips.


Sen begav vi oss till Big Ben. 


Alla töser med på bild igen!
Mig med London eye i bakgrunden.

Sen begav vi oss till Buckingham Palace. Det var så mycket folk där, helt otroligt. Så vi frågade några varför de var så mycket folk och tydligen hade drottningen sitt årliga trädgårds party. 

Vi skulle också gå över en gata men polisen hade stängt den och självklart ville vi veta varför så vi frågade. På onsdag och torsdag ska de fira D-day (Normadie, ww2 slut) så soldaterna ifrån de olika länderna skulle öva på hur de skulle gå så de var därför de stängde av gatan idag.

Efter det gick vi till en fyravånings affär med bara M & M's!



Kolla! Jag dog och hamnade i himlen!

Vårt sista stop blev Tower Bright.

Efter det stack vi hem till hotellet, bytade om lite och sedan gick jag och Julia på en restaurang. Så mysigt var det. De var Burger night (hamburgare kväll) så vi bestämde oss för att beställa vars en sådan. 
Mycket god!



Vi lyxade till det lite och beställde efterrätt också. Mums!
Sen avslutades kvällen med dans och trams på hotellrummet! Gud vad jag älskar denna tjejen! 



Kommentarer:

1 Anonym:

Det är kul att få "följa med" på denna resa. Ska bli kul o se alla bilder när du är hemma // M

Kommentera här: