5000 muffins senare





Hade lite dötid att fördriva innan bussen kom så självklar blev det lite selfisar. Fråga mig inte vad jag gör på första bilden haha! :) 

Som jag skrev igår jobbar min klass på Helsingborgs Arena denna veckan. Roligt med lite ombyte! Idag var det förberedelser inför i morgon då alla besökare kommer. Jag och fem andra fick ansvar för en kaffestation i morgon med idag var vår uppgift att fixa 5000 muffins.. 5000!! Jag tror inte ni förstår hur många muffins det är!! Helt sjukt mycket muffins!! För att ni ska förstå hur mycket muffins det är bestämde jag mig för att ta lite kort under dagen. 


Vi skulle lägga alla muffins på fat och sen sätta sånna lappar i alla muffins. I alla 5000. 


5000 muffinsar senare..

Kommentarer:

1 evelina:

Men tackar så mycket!!:)

2 ida foto. ♛:

åh herregud! det var inte lite muffins haha! :D

Svar: Haha nej de var det verkligen inte! :)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: