Friends

 
Friends (Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry och David Schwimmer 1994-2004)

Seriens Friends handlar om en grupp vänner i New York på 1900-talet, den pedantiska kocken Monica Geller, den bortskämda Rachel Green, den positiva låtskrivaren och massören Phoebe Buffay, den sarkastiske lustigkurren Chandler Bing, tjejtjusaren och skådespelaren Joey Tribbiani och den snälle paleontologen Ross Geller.

Serien Friends är en tio säsongs serie som fortfarande älskas av miljontals personer världen över. Friends är en serie fylld med humor och vänskap som titlen så enkelt förklarar för oss. Det går inte ett enda avsnitt utan att någon säger något roligt eller någon gör något kul. Friends handlar om banden mellan vänner och hur dessa band utvecklas genom åren.
 
Betyg 9/10, jag älskare verkligen denna serie. Kollade på vart enda avsnitt under min tid i rullstol. Jag älskar alla karraktärerna, deras relationer, ja allt egentligen. Skådespelarna har verkligen gett djup till karraktärerna. Anledningen till att Friends inte får tio poäng är eftersom de inte har gjort ett avsnitt nu 10 år senare. Gör de det så kommer de definitivt att få 10 poöng! Har du inte sett denna klassiska serien, var har du varit de senaste 20 åren? Under en sten eller? Stanna, släpp allt du håller på med för det är inte längre viktigt och sätt igång Friends. Oroa dig inte, du behöver inte tacka mig. Det är min gåva till dig!
 
Jag hittade ett klipp som kommer får dig att vilja se Friends!! Skrattade så jag grät :)
 
 
 

Kommentarer:

1 vanja:

vill se det :)

Svar: Serien är mega bra, du måste se den! ;)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: