"Fuck Cancer"

Hello! 
Hur har er dag varit? Min har åter igen varit regnig, vilket jag inte gillar! Det är mitten av maj och jag vill ha lite sol. Hade prov i svenska idag och det gick riktigt bra. (tror jag) Och förresten så fick jag igår hem mitt "fuck cancer" armband, älskar det! Funderar på om jag ska beställa hem ytterligare två.. hihi. Och kanske även ett "down is up" armband. Tror jag gör det faktiskt!
 
 
Så fint, vill seriöst ha så många! Jag beställde ett vit och jag tror att det blir ett vitt till och även ett svart :)
 
Försöker även hitta någon som säljer dessa, down is upvet ni någon så berätta gärna.
 
Har ni inte något av dessa armband tycker jag direkt att ni ska gå in på ung cancers hemsida.
Alla pengar går till cancerfonden!
 

Kommentarer:

1 Johanna - A dream as a model ♥:

Hemskt med cancer, vill med köpa såna armband! ♥

Svar: Gör det, de är jätte fina och pengarna går till en bra sak <3
caisapavift.blogg.se

2 VERONICA - modeblogg:

Gud så fint, älskar dessa armband. Det symboliserar så mycket mer. Så fint! :) Ha en fin onsdag, kramkram på dig!

Svar: Visst är det fina! Ja jag håller verkligen med, de betyder mycket mycket mer än så. Kram på dig! :)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: