Jag älskar er!

I mitt liv finns det inte många personer jag litar på till 100%, personer som jag vet alltid kommer att finnas där för mig även om jag inte lägre vet vem jag är. Det finns bara två personer som jag känner så för. Det är min mamma och min lillebror (som inte är så lite längre, haha). Jag vet inte ens hur jag ska kunna förklara hur mycket dessa två personer har betytt för mig, ord räcker inte till. Inte på långa vägar. Men jag ska försöka endå. 
 
Mamma
Du är mitt allt, nej du är mer än mitt allt. Utan dig vet jag inte om jag hade varit här idag. Jag hade inte orkat leva på denna jord om inte du varit här. Att veta att du kommer finnas där för mig alltid gör mig så jädra glad. Det har varit du och jag sedans den dagen då jag föddes, du är min fasta punkt. Du är "den" saken i mitt liv som alltid funnits där och som alltid kommer att finnas där. 
 
Vi är så lika trots att vi är så olika. Du känner till min barnsliga sidan som jag gömmer för alla andra eftersom jag trots allt är 18 år. Du känner till alla mina murar och du vet hur du ska klättra över dom. Du känner till allt som har hänt i mitt liv, och då menar jag verkligen allt. Det finns inget jag inte kan berätta för dig. Du är min mamma men du är också min bästa kompis. Det är till dig jag ringer när jag är ledsen, det är dig jag vill ringa när något roligt händer. Det finns inte en dag i mitt liv som jag inte vill dela med dig. 
 
Du har lärt mig allt jag kan, det är du som har gjort mig till den kvinna jag är idag. Och om jag får säga det själv tycker jag att du har gjort ett riktigt bra jobb! Jag hoppas att jag en dag i framtiden kan bli lika fantastisk som dig. Jag vill bli som dig när jag blir stor mamma. 
 
Lillebror

Du är min partner in crime, haha! Allt skit vi gjort tillsammns är oroligt. Du vet vem jag är och trots att du driver med dagligen vet jag att jag kan vara mig själv med mig. Du accepterar mig som jag är. Vi har varit med om så mycket i våra liv och jag är så sjukt glad att du står vid min sida igenom vått och tort. 
 
Trots att du är längre än mig nu kommer du alltid att vara min lillebror och jag skulle offra mitt liv för att rädda dig utan att ens tveka. Jag kan inte vänta tills den dag då vi är gamla och våra barnbarn springer runt på verandan och vi ser tillbaka på vårt liv och skrattar. Om det är något jag vet så är det att ett liv med dig i är ett liv fyllt med skratt.
 
 
Utan er vet jag inte vad jag hade gjort, jag hade inte varit den tjej jag är i dag. Jag älskar er ifrån djupet utav mitt hjärta!
 
Bilden är kanske 13 år gammal, haha! Det var ett bra tag sedan! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

❤️❤️❤️

2 Amanda [SPONTAN]:

Vackert inlägg :)

Svar: Tack <3
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: