Nästa hållplats sängen, nästa sängen



Började dagen med nationella i Engelska 6, det var uppsatsdelen vi skulle göra idag. Det gick väldigt bra, eller det kännes väldigt bra iallafall. Efter det skulle vi haft uppsatsskrivning på svenskan men vår lärare tyckte att det räckte med ett prov per dag så vi flyttade det till nästa vecka. Både bra och dåligt, men de är som det är helt enkelt. Efter det begav vi oss mot Helsingborgs Arena för lunch och sedan började vi fixa inför medarbetardagarna som kommer äga rum där på torsdag och fredag. Min klass ska vara med idag, i morgon, torsdag och fredag vilket betyder att vi slipper skolan!! Jippi! 

Sitter på tåget hem ifrån Arenan nu, väl hemma ska jag plugga och försöka bli frisk. Är fortfarande mega förkyld och känner mig allmänt hängig men jag har inte tid att vara sjuk nu så jag kämpar på! 

Kommentera här: