Teen Wolf

 
Teen Wolf Season 1 ( Tyler Posey, Crystal Reed, Dylan O´Brien, Tyler Hoechlin, Holland Roden och Colton Haynes, 2011)
 
Serien handlar om en kille vid namn Scott, vi får följa honom när han upplever sin första kärlek, när han lär sig vem han kan lite på. Allt det tonårsvanliga. Men det är något med Scott som är allt annat än normal. Han är en varulv. Och det faktum att hans flickvänns pappa är en jägare gör deras förhållande lite kompliserat.
 

Säsong 1

Började kolla på denna serien eftersom en kompis rekomenderade denna och eftersom PLL inte har släppt fler avsnitt bestämde jag mig för att kolla. Har sett det första avsnittet några gånger tidigare men har tröttnat direkt. Men denna gången bestämde jag mig för att göra ett riktigt försök. Och tack och lov att jag gjorde det!
 
Serien startar enligt mig lite slött men titta på 4 eller 5 avsnitt så lovar jag att du inte kommer kunna sluta kolla. Både jag och mamma sitter klistrade och trycker igång avsnitt efter avsnitt. Min favoritkaraktär är Scotts bästa vän Stiles. Han är så lik mig! (fast han är kille då såklart!) Men seriöst han är lika klumpig som mig, han säger allt jag hade sagt om jag hamnade i en sådan sitvation. Alltså han är sååååå rolig! I vart avsnitt så får hans karaktär mig att skratta.
 
Betyg 9/10.
Jag gillar verkigen serien som ni nog har märkt efter att ha läst det som står över. Jag rekommenderar verkligen serien till er som gillar Twillight, PLL eller likande tonårsdrama. Den är så bra!! 
 
 
 
 
Nä nu ska jag starta ett nytt avsnitt av Teen Wolf ;) 
Har du sett denna serien innan?
 
 

Kommentarer:

1 VERONICA - modeblogg:

Åh jag älskar teen wolf, tycker den är sååå bra. Bra att du skriver om den! :) Ha en fin söndag, kramar fina du!

Svar: Visst är den bra! :) tack det samma söta du! :)
caisapavift.blogg.se

2 Amanda [SPONTAN]:

Borde kanske ta och se den :)

Svar: Det tycker jag verkligen :)
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: