Utan tvekan F i tyska!

Godmorgon!
Hur är det med er? Lyser solen på er eller ni har också ett täcke av moln idag? Hoppas det inte börjar regna bara, är inte klädd för regn! 

Är framme på knutpunkten nu och väntar på Julia. Sen ska vi mot skolan så vi hinner plugga nu liten innan nationella i tyska. Kommer definitivt att få ett F i tyska, haha! Vet inte ens om jag kommer förstå frågorna. Jaja jag får göra mitt bästa! 

Ni får ha en bra dag så kanske vi höra senare ikväll :) 
Förresten någon frågade vad jag tyckte om Divergent som jag såg i fredes och tänkte bara säga att det kommer en resention nu på fredag om den! Så håll ut, den är påväg! :) 

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag gick också tyska, inte länge dock.. Bytte till engelska sen haha, va värdelös på tyska

Svar: Haha smart drag! Tyska är riktigt svårt (enligt mig) :P
caisapavift.blogg.se

Kommentera här: