Youtube and Youtubers

Har på senaste tid blivit lite beroende utav Youtube, hihi, speciellt youtubers. Så jag tänkte att jag delar med mig till er om de som jag gillar mest. 
 
Den första som jag följer är Zoella, för att komma till hennes youtube kanal tryck här.
Zoe (Zoella) har en skönhetskanal där hon pratar mycket om smink och bra produkter. Men hon har också gjort videos med andra youtubers och är tillsammans med en kille som jag också följer. En av de videor som jag gillar mest med henne är inte någon av dom som faktiskt handlar om skönhet, de vanliga hennes videos handlar om, utan om panikattacker. Zoe har själv panikattacker och väljer att dela med sig av detta till hennes miljontals följare. Vilket jag tycker är jätte bra! Här nedanför hittar du den videon.
 
 
En annan tjej som jag nyligen började följa är Superwoman och hennes kanal hittar du härDenna tjej är en humor tjej så alla hennes videos är extremt roliga. Älskar att kolla på hennes videos, de får mig att må så himla mycket bättre. Min favoritvideo av henne är den som är här nedan, anledningen till att jag tycker att den är så rolig är eftersom de hon säger stämmer så fruktansvärt mycket på mig. 
 
Taylor Oakley är ytterliggare en youtuber som jag följer och hans kanal kan du hitta här. Taylor är öppet gay och gör så sjukt roliga videos. Han pratar väldigt mycket om att man inte ska ändra sig för någon annan utan om de inte klarar dig så låt dom gå. Taylor är extremt framgångsrik på youtube och har även träffat Obama för att prata om framtiden inom social medier! Helt sjukt! Här nedan kan du se en av de videos som jag gillar mest utav honom.
 
Och den sista youtubern jag tänker nämna är inte bara en youtuber utan två brödrar som driver den så sjukt framgångsrika kanalen Fine Brothers som du kan hitta härDe har skapat en serie där olika åldersgrupper reagerar på olika saker såsom filmer, musik m.m. Här nedan kan du se en av videorna, den är mega rolig!
 
Detta är endast några utav de youtubers som jag följer. Är det någon du kollar på som du tycker jag måste se? Lämna då en kommentar :)
 

Kommentarer:

1 Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk:

Kul med massa tips :)

Svar: Vad kul att du gillade dom :)
caisapavift.blogg.se

2 Marie:

Bra tips! :)

Kommentera här: